faq – veel gestelde vragen

1. Kan ik een artikel komen bezichtigen?
Je kunt het artikel bezichtigen in onze winkel Navidarte, Den Hof 84a in Waalre. Je kunt het artikel online bestellen en als het niet naar wens is, dan mag je het retour zenden of retour brengen in Waalre.


2. Kan ik een bestelling komen afhalen?
Ja dat kan! Zodra het artikel klaar ligt, ontvang je van ons bericht.

3. Is het mogelijk een (stof) staaltje te ontvangen?
We hebben van verschillende artikelen (stof) stalen liggen. Stel je vraag via de mail, chat of WhatsApp en we kunnen voor je kijken of het gewenste staaltje beschikbaar is.


4. Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat is de levertijd?
De artikelen die op de webshop staan, zijn voorradig. Gemiddelde levertijd is 1-2 dagen.


5. Betaal ik verzendkosten?Verzendkosten bij bestellingen (Nederland) tot € 75,00 bedragen €7,25. Voor bestellingen vanaf €75,- geldt gratis verzending. Meubeltransport 75 euro. Dit is op aanvraag.


6. Ik wil wat retourneren. Wat zijn hier de kosten van?
Dit is afhankelijk van de afmeting en gewicht van het pakket. Je kunt hierover navraag doen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Retourneren is op eigen kosten. Ter info, neem contact op met onze klantenservice.

7. Kan ik achteraf betalen?
Nee, helaas kan dit niet.

8. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?
We verzenden via Post NL. Wanneer je niet thuis bent, proberen ze het bij de buren te bezorgen of laten een notificatie achter en zullen een volgende werkdag nogmaals komen bezorgen. Wanneer beide pogingen niet lukt, zal het pakket bij een afhaalpunt gebracht worden. Daar blijft het pakket 1 week liggen.

9. Kan ik een artikel retourneren in Waalre?
Ja dat kan! Tijdens winkeluren kan je een pakket bij ons retour brengen.

10. Ik wil als zakelijk klant bestellen, hoe werkt dit?
Je kunt online je bestelling plaatsen en bij het invullen van je gegevens aanvinken dat het om een zakelijke bestelling gaat. Hierna wordt gevraagd om een geldig BTW nummer. Deze dient te beginnen met NL en gelijk er aan vast de cijfers (in geval het om een Nederlands bedrijf gaat).


12. Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Wij zullen indien de bestelling op voorraad is, de volgende werkdag leveren. Mocht dit niet uitkomen, geef dit dan aan als opmerking bij de bestelling, dan proberen wij hier rekening mee te houden.

13. Hoe dien ik een klacht in?
Je kunt je klacht per e-mail doorsturen. Probeer het zo volledig mogelijk op de mail te zetten met het ordernummer en eventueel foto’s.

14. Ik wil een (deel van) de order annuleren, hoe kan ik dat doen?
Neem contact op met de klantenservice zodat de order voor je geannuleerd kan worden.
We storten het bedrag dan binnen 5 werkdagen terug.
De order kan alleen geannuleerd worden, zolang de artikelen nog niet verzonden zijn.